fbpx

Створення скрінкастів

Термін «скрінкаст» є досить популярним, але не всі знають, що це насправді означає та навіщо це потрібно бренду. Давайте розберемося в усіх тонкощах створення цього продукту.

Скрінкаст – це цифровий відео або аудіозапис з екрану комп’ютера. Створений скрінкаст дозволяє продемонструвати, як працює та чи інша програма або інструмент великій кількості людей, при тому таким чином, ніби ці люди сидять поруч з вами та дивляться на екран вашими очима. Не важливо, де знаходиться глядач – в Україні або за її межами – все одно людина отримає необхідну інформацію. Для перегляду достатньо просто мати гаджет та Інтернет (хоча й офлайн відео дивитися теж можна, якщо завантажити собі на пристрій).

Для чого можна використовувати скрінкаст?

Цілі використання:
  • Навчання персоналу. Не потрібно показувати кожному окремо, як працювати з документами в програмі або створювати розсилку. Достатньо один раз створити відео та давати лінк на нього кожному, хто цього потребує.
  • Екскурсія по веб-сайту. Ви можете записати відео, що розкриє усі можливості ресурсу, розповість користувачу про те, які розділи треба відкрити, на які кнопки натиснути, щоб отримати бажаний результат.
  • Онлайн-уроки. Мова не тільки про учнів чи студентів. Для співробітників чи партнерів ви можете розробити навчальні матеріали, доступ до яких вони будуть мати завжди.

Це, звичайно, не всі можливі варіанти використання скрінкастів. Будь-який бізнес має привід розробити таке відео для своїх потреб. Все залежить від сфери діяльності та цілей.

Виконавці

Скрінкаст можна створити самостійно, але це достатньо кропітка робота, яка потребує певної підготовки. Розробка скрінкасту – це створення повноцінного відео. Від того, як буде виглядати фінальний результат, залежить й враження про вашу компанію. Тому краще замовити послугу у професійних агентствах. Вартість буде вищою, але при цьому ви отримаєте професійний продукт.

Важливо розуміти, що будь-який скрінкаст потребує заздалегідь кропіткої підготовки. До початку запису потрібно мати чіткий сценарій. При тому, уся лексика та терміни мають бути перевіреними, спікер має правильно ставити наголоси та не плутатися у словах. Також потрібно продумати інтонацію та врахувати швидкість мовлення. Глядачу має бути цікаво та не нудно. Тому темп має бути динамічним. Але також глядач повинен встигнути зрозуміти текст і відео, тому занадто швидко розмовляти теж не потрібно. Текст спікера не має дублювати те, що написано на екрані. Достатньо надавати коментарі чи пояснення, але перечитувати написи не потрібно.

Якщо ви звертаєтесь до агентства, вам допоможуть вирішити усі ці питання найкращим способом. Також агентство може запропонувати вам професійних спікерів, які мають величезний досвід у створенні скрінкастів.

Дізнатися подробиці розробки скрінкасту з агентством можна у наших менеджерів. Вони зможуть розповісти вам про строки, ціни та відповісти на будь-які питання.

Чекаємо на ваше звернення!

Переглянути роботи

Наші клієнти

Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти

Контакти

вул. Воздвиженська, 60В info@adshot.com.ua 067 447 89 44 044 222 87 56
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua