Предметна зйомка потрібна для просування товарів та створення іміджу бренду. Створені фотографії активно використовуються, наприклад, на різноманітних сайтах, в інтернет-магазинах, журналах та каталогах, дизайні упаковки, поліграфічній продукції.
Основна задача предметної фотозйомки – це продемонструвати товар, що пропонується, так, щоб максимально підкреслити його сильні сторони та приховати можливі недоліки. Така зйомка створює ідеальний образ предмету. Картинка має викликати у цільової аудиторії бажання спробувати, придбати цей предмет.
Саме тому комерційна зйомка для реклами має технічні особливості та відрізняється від звичайної художньої зйомки.
Професіонал, що проводить зйомку, має максимально детально передати основні якості предмета. А саме фактуру, деталі, форму та колір. Також потрібно обрати найвигідніший ракурс та підкреслити об’єм. Зазвичай предметна зйомка не допускає нечіткості чи розмиття або інших речей, які можливі в художній зйомці.
Зображення мають бути максимально якісними, тому процес має проводитися тільки на сучасному професійному обладнанні.
Ціна роботи професіонала із гарною технікою, звичайно, вища за самостійну зйомку. Але вартість поганого результату вища, ніж оплата роботи професіонала. Тому краще за все звертатись до спеціалізованих агентств, які мають все необхідне, щоб провести предметну зйомку на високому рівні. Так ви зможете бути впевненими в успішній реалізації проекту.
Предметна зйомка буває двох типів – потокова та іміджева.
Замовити послугу предметної фотозйомки ви можете в нашому агентстві. Ми маємо все необхідне, щоб найкращим чином виконати роботу. Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним для вас способом. Будемо раді реалізувати ваш проект!