fbpx

Розробка ситуативних креативів

Ambient (або ембиєнт) – це реклама, що розміщується в оточуючому просторі. Для потенційного клієнта така реклама має стати сюрпризом. Такий маркетинговий хід, якщо він реалізований влучно, має великий вплив на аудиторію та привертає до себе дійсно багато уваги. Також ембиєнт стає контентом, що розповсюджується аудиторію через соціальні мережі. Адже такий креатив – це гарний інфоповод, щоб поділитися ним з фоловерами. Основою успішності ембиєнту є професійний креатив. Не потрібно робити хайп заради хайпу. Тільки виважена маркетинг-стратегія та урахування усіх тонкощів можуть вірно вплинути на перебіг рекламної кампанії та дати бажаний результат. Загалом, ембиєнт працює як вірусний маркетинг. А кількість людей, що буде залучено до отримання повідомлення, залежить від того, наскільки правильно вдасться організувати саму ідею. Через велику кількість тригерів навколо досить складно привернути увагу на себе. Сьогодні працює нестандартний підхід та сміливі рішення. Тому багато компаній вагаються, чи варто ризикувати. Адже до вартості самої послуги плюсується ще й те, що ембиєнт безпосередньо впливає на імідж бренду. Можна виділити наступні причини досить нечастого використання ембиєнту:
  • Традиційні форми реклами більш перевірені, а їх розробка має дещо меншу вартість.
  • Ембієнт – це ризик. Така реклама може гарно спрацювати, це дійсно так. Але непрофесійна розробка у кращому разі залишиться без уваги, а в найгіршому нашкодить компанії.
  • Консервативний підхід замовника до креативу загалом інколи не дозволяє експерименти. Або товар є настільки серйозним, що відходити від стандартної концепції реклами в категорії здається неприйнятним.
  • Негативний пример. Не кожен ембиєнт є вдалим, тому ті, хто бачив саме негативні реалізації, може упереджено ставитися до такої реклами.
Але насправді, якщо вірно підійти до вирішення завдання через використання ембиєнту, можна отримати велику користь. На нашому ринку такий тип реклами неможливо залишити непоміченим. Тому у разі грамотної підготовки та реалізації увага забезпечена. Розробка ембиєнту передбачає справді серйозну підготовку. Стратегам та творчій команді потрібно глибоко зануритися у тему, специфіку бренду, досконально вивчити цільову аудиторію Далі потрібно визначитись з форматом та ідеєю. На це впливає багато факторів. Навіть якщо це ситуативний креатив, тем не менш потрібно розуміти контекст та тренди, що актуальні для потенційного клієнта. Важливу роль буде відігравати й місце розміщення реклами. Та немає нічого неможливого! Зважений ризик, логічні експерименти та команда професіоналів – це запорука успіху та плюс для іміджу компанії. Дізнатися про розробку ембиєнту в нашому агентстві, а також про порядок роботи та ціну ви можете у наших менеджерів, що завжди готові відповісти на ваші питання.
Переглянути роботи

Наші клієнти

Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти

Контакти

вул. Воздвиженська, 60В info@adshot.com.ua 067 447 89 44 044 222 87 56
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua