fbpx

Креативи для PR кампаній

У сучасному світі буквально усі бренди потребують просування, якщо хочуть досягти успіху. Існує велика кількість інструментів, які працюють заради розвитку компаній. Загалом, реклама – це локомотив, що штовхає вперед товар чи послугу. І один із варіантів просування – це pr-кампанія. Піар – це великий комплекс дій, які націлені на споживача протягом певного проміжку часу.

Піар-кампанія переслідує наступні цілі:

  • створення унікального образу компанії, а також підвищення репутації бренду;
  • укріплення положення бренду, його позицій на ринку як локальному, так і міжнародному;
  • розбудова довірливих відносин між цільовою аудиторією та брендом;
  • створення необхідного образу компанії на конкретний момент.

Будь-яка кампанія складається з важливих частин, розробка яких є обов’язковою. Існує декілька варіантів проведення піар-акцій. Давайте розглянемо основні кроки:

  1. Ретельне вивчення завдання. На цьому етапі важливо повністю сформулювати завдання, виявити проблеми та зрозуміти їх природу.
  2. Планування. На цьому кроці потрібно провести повноцінний аналіз усіх складнощів, розбудувати варіанти вирішення проблем та узгодити план дій. Також саме зараз потрібно чітко сформулювати ціль кампанії, запланувати основну стратегію та допоміжні техніки реалізації.
  3. Дії та комунікації. На цьому етапі розгортається сама піар-кампанія. Важливо, що загальна стратегія, звичайно, буде такою, як заплановано, а от деякі окремі нюанси можуть дещо змінитися у ході реалізації. Також узгоджується рекламний бюджет. Вартість створення піар-кампанії буде залежати від багатьох складових, які вже мають бути відомими зараз.
  4. Оцінка. Це фінальний етап, на якому вимірюються результати та робляться висновки.

Здається, все зрозуміло, але сьогодні не є вірним діяти шаблонно та банальними методами. Через велику конкуренцію на ринку ефективною буде лише та кампанія, що має в собі унікальну креативну ідею. Саме креативи здатні допомогти бренду заявити про себе гучно, впевнено та так, щоб їх помітила цільова аудиторія. Окрім творчої команди, над створенням кампанії має працювати й маркетинг. Вдалий приклад сучасної піар-компанії – це спільна робота великої кількості професіоналів. Адже знайти вірний рекламний хід – це зробити багато роботи, при тому охоплюючи питання з усіх боків.

Та якщо підійти до розробки піар-кампанії відповідально, то й результат буде гарним. Тому ми рекомендуємо звертатися до спеціалістів та разом з ними працювати над вирішенням завдання.

Замовити піар-послуги ви можете в нашому агентстві. Усі подробиці щодо умов співпраці, строків, цін та іншого вам розкажуть менеджери нашої компанії.

Давайте разом заявимо про ваш бренд!

Переглянути роботи

Наші клієнти

Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти

Контакти

вул. Воздвиженська, 60В info@adshot.com.ua 067 447 89 44 044 222 87 56
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua