fbpx

Креативи для рекламних кампаній

Рекламні кампанії мають бути креативні. Це беззаперечна істина, з якою погодиться будь-хто у реаліях сьогодення. Креативи допомагають виділитися серед конкурентів та запам’ятатися цільовій аудиторії. Створення стратегії, пошук унікальних ідей, планування комунікації у різних каналах – все це великий пласт роботи. Та розробка, що буде дійсно працювати, - це кропітка робота великої кількості людей. Стратег, маркетолог, копірайтер, дизайнер, арт-директор – ось лише декілька професіоналів, що будуть працювати над ефективним вирішенням поставленої задачі.

До основних цілей рекламних кампаній належать:

  • лонч нового продукту;
  • збільшення обсягів продажів;
  • зміна структури попиту (мається на увазі збільшення використання одних продуктів та зменшення використання інших);
  • створення позитивного іміджу бренда.

Щоб реклама спрацювала, має бути створений влучний концепт. Ознаками гарної рекламної кампанії вважається наявність креативної ідеї, впевненої аргументації реклами та адекватне співвідношення якості реклами та продукту. Будь-яка послуга, що надається агентством, має бути креативною. Треба бути готовим до того, що правильний креатив буде влучати в обмежену групу людей. Тобто потрібно відмовлятися від ідеї охопити «усіх жінок у віці від 18 до 70». Адже такий варіант не є ефективним. Креатив з одного боку звужує цільову аудиторію, але з іншого – допомагає якісніше донести меседж саме до справді зацікавлених людей. Тому хороший варіант – це влучати у меншу, але більш зацікавлену групу людей.

Важливо вірно спланувати канали, через які буде реалізовуватися рекламна кампанія. Сьогодні є безліч можливостей спілкуватися з цільовою аудиторію. Цікаво, що діджитал канали біль не є інструментом впливу тільки на молодь. Соціальні мережі, такі як facebook чи Instagram вже давно опановані й більш зрілою аудиторією.

Тому мережа є дійсно впливовим каналом, що слід враховувати при плануванні реклами. До того ж, і фейсбук, й інстаграм надають можливість знаходити свою цільову якомога найточніше. Таргет оголошення, що вірно настроєний, дозволяє бути впевненим, що меседж буде донесено до потенційного споживача. А от як зробити так, щоб цей меседж зацікавив й таргетинг спрацював – це робота креативу.

Також діджитал дозволяє розміщувати баннери на релевантних для цільової аудиторії ресурсах. Та щоб вони змогли зачепити відвідувача, їх дизайн має бути унікальним. Тому очевидно, що будь-яка частка загальної рекламної кампанії потребує саме креативного підходу.

Тож щоб ваша реклама працювала, обирайте професійні агентства, що знаються на темі.

Детальніше про послугу ви можете дізнатися, звернувшись до наших менеджерів. Ми із задоволенням створимо для вас справді креативну та ефективну рекламну кампанію.

Переглянути роботи

Контакти

вул. Воздвиженська, 60В info@adshot.com.ua 067 447 89 44 044 222 87 56
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua