fbpx

2D анімація

2D-анімація є одним з найпопулярніших видів анімації. Сьогодні все частіше різні бренди у своїй комунікації використовують ролик, створений саме у 2D. Це обумовлено тим, що співвідношення вартості та якості відео є безумовно раціональним. Вважається, що анімація впливає на глядача одразу з трьох сторін. А саме зі слухової, візуальної та кинестетичної. Тож давайте розберемося, що саме представляє собою процес створення 2D-анімації. Взагалі, таку анімацію прийнято ще називати двомірною. Адже об’єкти та герої представлені у двомірному просторі: в них є тільки висота й ширина. Щоб створити якісне відео, потрібно пройти 3 основних етапи роботи:
  1. Препродакшн.
  2. Продакшн.
  3. Постпродакшн.
Препродакшн є першим етапом створення 2D-анімації. На ньому креативна команда розробляє ідею, сюжет, підготовлює сценарій майбутнього  ролику. Далі починається процес проектування персонажів, розробка фона та інші важливі технічні моменти. Дуже важливо, щоб усі роботи на етапі предпродкшену були виконані професійно, адже від цих кроків залежить те, наскільки якісним буде створений ролик. Зверніть увагу на те, що сценарій анімації має включати в себе добре зрозумілу сюжетну лінію та візуальні ефекти, а розкадровка логічно передавати усю послідовність дій. Другий крок – це створення персонажів та об’єктів відео, підготовка ключових візуальних елементів. Все починається з простих ескізів та у процесі роботи перетворюється на повністю деталізовані зображення. Створений матеріал вже наочно ілюструє те, як буде виглядати майбутня анімація. Далі команда професіоналів розпочинає роботу над палітрою кольорів. Особлива увага приділяється освітленню, що відіграє важливу роль у якості кінцевого продукту. Також на фінальне враження буде дуже впливати створений фон відео. Тому на цьому етапі важливо бути впевненим, що усе дійсно відповідає основним цілям проекту. Фон стає основним місцем, де оживають герої, тому бекграунд впливає на емоційне сприйняття усього сюжету глядачем. Наступний етап – це продакшн. На ньому збирається увесь створений матеріал для анімації. Під час продакшену розфарбовуються фони, створюються окремі дії героїв та сцени, розробляється груба анімація, що потім буде ретельно відполірована. Також саме на цьому етапі у майбутній ролик додаються звуки та інші заплановані ефекти. Постпродакшн – це заключний етап створення анімації. Під час нього отримане зображення підсилюється додатковими ефектами, щоб ще більше вразити тих, хто буде дивитися відео. Заключна частина – це процес, коли створений ролик експортується у різні формати. Отже, послуга створення 2D-анімації – одна з найпоширеніших, адже виконання роботи не займає занадто багато часу, а ціна є прийнятною. Ви можете замовити в нас послугу по розробці анімаційного ролику у стилі 2D і ми із задоволенням реалізуємо ваш проект!
Переглянути роботи

Наші клієнти

Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти

Контакти

вул. Воздвиженська, 60В info@adshot.com.ua 067 447 89 44 044 222 87 56
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua