Продакшн ролика про сорняки и точилки
Співпраця з Bayer завжди радує, так як наш постійний клієнт творчо підходить до реклами товарів та послуг. На цей раз у нього народилася ідея показати знищення бур’янів метафорично через образ заточувати олівця. Ми з ентузіазмом сприйняли ідею клієнта і запропонували кілька оригінальних варіантів її втілення. Після затвердження сценарію ми оперативно приступили до продакшну, знявши в головних ролях фотогенічних акторів – співробітників Bayer. Ролик вийшов динамічним за рахунок чергуються кадрів макрозйомки, слоумоушн і прискореного монтажу.
Інформація
Дата: 2018
Клієнт: Bayer
Категорія: Постпродакшн, Продакшн
Сегмент: Агрокомплекс