Розумна каністра або як фермеру відрізнити оригінал препарату компанії BASF від підробки
Як розповісти про проблему підробки оригінального продукту від компанії BASF, і зробити це дохідливо і ненудно.
Ми почали з розробки візуального образу, а потім використовували його в коміксах, за допомогою яких і розповіли фермерам, ніж саме відрізняється оригінал від підробки. Так і народилася ідея нової рекламної кампанії. Головний герой – каністра з продуктом – сама розповідає (і показує) споживачеві, як не сплутати її з підробкою. І виглядає це смішно навіть для людей, далеких від сільського господарства.
Ну а попереду ще рекламний ролик, який, впевнені, буде не менш цікавим і незабутнім.
Інформація
Дата: 2019
Клієнт: BASF
Категорія: Дизайн, Креатив
Сегмент: Агрокомплекс