fbpx

Наші роботи

Все, про що можна розповісти, краще показати!


Розумна каністра або як фермеру відрізнити оригінал препарату компанії BASF від підробки
Як розповісти про проблему підробки оригінального продукту від компанії BASF, і зробити це дохідливо і ненудно. Ми почали з розробки візуального образу, а потім використовували його в коміксах, за допомогою яких і розповіли фермерам, ніж саме відрізняється оригінал від підробки. Так і народилася ідея нової рекламної кампанії. Головний герой – каністра з продуктом – сама розповідає (і показує) споживачеві, як не сплутати її з підробкою. І виглядає це смішно навіть для людей, далеких від сільського господарства. Ну а попереду ще рекламний ролик, який, впевнені, буде не менш цікавим і незабутнім.

Інформація

Дата: 2019

Клієнт: BASF

Категорія: Дизайн, Креатив

Сегмент: Агрокомплекс

Пов`язані проекти

Перегляньте інші роботи
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.com.ua