Продакшн серії роликів для Діджитал кампанії
В рамках Діджитал кампанії національної мережі ломбардів Скарбниця нами виконано повний комплекс продашн робіт для серії рекламних роликів. Ідеї сюжетів роликів, підказані самим життям, наочно ілюструють почуття клієнтів ломбарду, змушених з різних обставин розлучатися з дорогою для них річчю. У Скарбниці з розумінням ставляться до кожної історії своїх відвідувачів і по-справжньому дорого оцінюють улюблені і значущі для клієнта речі. За кожною історією – спогади, за кожною річчю – реальні, справедливі гроші. Будь то каблучка, дриль або смартфон – Скарбниця пропонує своїм клієнтам найвигідніші умови угоди.
Інформація
Дата: 2018
Клієнт: Skarbnytsya
Категорія: Постпродакшн, Продакшн
Сегмент: Фінанси